بهترین فرش برای راه پله

بهترین فرش برای راه پله | ✅ راهنمای خرید + نکات مهم و اصلی

فرش راه پله یکی از پر استفاده‌ترین نوع فرش در منازل است. افراد خانه اغلب از این نوع فرش برای پوشش قسمت‌های پله‌ها استفاده می‌کنند. فرش راه پله علاوه بر اینکه باید از نظر ظاهری جذاب و زیبا باشد، دارای ویژگی‌هایی مانند ضد لغزش بودن و شستشوی آسان نیز باشد. این ویژگی‌ها از اهمیت بالایی برخوردارند زیرا فرش راه پله ممکن است به دلیل استفاده‌ی بیشتر، زودتر کثیف شود و نیاز به شستشو داشته باشد. همچنین یکی دیگر از نکات مهمی که باید در زمان خرید بهترین فرش برای راه پله به آن توجه کنید، ضخامت فرش است. بهتر است از فرش‌ راه پله با ضخامت مناسب استفاده کنید. همچنین، رنگ و طرح فرش نیز بسیار مهم است و باید فرش‌هایی را انتخاب کنید که با مکان موردنظر شما هماهنگ باشند.

شما می توانید انواع فرش راه پله را در طرح ها و رنگ های متنوع از فروشگاه فرش شاه عباسی خریداری کنید. ما به عنوان یک فروشگاه فرش ماشینی آنلاین تلاش میکنیم تا بهترین فرش های ماشینی باکیفیت را به صورت اقساطی همراه با ضمانت نامه ۵ ساله به مشتریان عزیز خود در سارسر ایران عرضه کنیم.

راهنمای خرید فرش راه پله‌ 

وقتی وارد یک خانه می‌شوید، اولین چیزی که باعث جلب توجه می شود، فرش راه پله است. البته خرید فرش مناسب راه پله همیشه چالش‌های خاصی دارد و انتخاب صحیح آن بسیار اهمیت دارد. راه پله معمولاً یک مسیر پر رفت‌وآمد است و انتخاب نادرست فرش می‌تواند باعث خراب‌شدن آن شود. بنابراین، خرید بهترین فرش برای راه پله نیاز به دقت و دانش دارد. اندازه پله‌ها ممکن است متفاوت باشد و برای انتخاب فرش مناسب، نیاز به اندازه‌گیری دقیق دارید. در این مقاله، راهنمای خرید فرش راه پله و نحوه اندازه‌گیری و انتخاب مدل‌های جدید را در اختیارتان قرار می دهیم.

انتخاب فرش برای پوشش راه پله یکی از چالش‌برانگیزترین قسمت‌های دکوراسیون داخلی است. به طور کلی فرش های ۱۰۰۰ شانه و ۷۰۰ شانه انتخاب مناسب تری برای فرش راه پله هستند. زیرا بهترین فرش برای راه پله باید علاوه بر زیبایی، دوام و استحکام مناسبی نیز داشته باشد. این نوع فرش در معرض فشار و فرسایش قرار دارد، بنابراین ضخامت و کیفیت محصول بسیار حائز اهمیت است. همچنین در هنگام خرید فرش راه پله، باید به طرح و رنگ آن دقت کنید.

برای کسب اطلاعا جامع پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه کنید: راهنمای خرید اینترنتی فرش 

بهترین فرش راه پله

فرش های محبوب و پرفروش: 

ویژگی های فرش مناسب راه پله 

برای انتخاب و خرید فرش مناسب راه پله باید نکات بسیار اساسی را در نظر داشته باشید. فرش باید کامل گوشه‌ها و لبه‌های پله را پوشانده و همچنین باید از لحاظ ایمنی نیز مورد بررسی قرار گیرد. بنابراین در زمان انتخاب بهترین فرش برای راه پله، باید به مواردی مانند ضخامت مناسب، تطابق الگو با فرش نشیمن و همچنین تطابق رنگ با کفپوش فضای نزدیک به آن توجه داشت. به طور کلی، بهتر است که جنس، رنگ و طرح فرش راه پله با سایر بخش‌های خانه همخوانی داشته باشد؛ به عنوان مثال، استفاده از فرش ماشینی با طرح سنتی کاشان برای پله‌ خانه‌هایی با دکوراسیون کلاسیک، مناسب تر است.

مطلب پیشنهای: بهترین رنگ فرش برای پذیرایی  

نکات مهم برای انتخاب و اندازه‌گیری بهترین فرش راه پله 

برای خرید بهترین فرش برای راه پله، ابتدا باید ابعاد پله ها را دقیقاً اندازه‌گیری کنید. یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت فرش راه پله، ابعاد آن است. بنابراین، اندازه‌گیری صحیح فرش راه پله بسیار اهمیت دارد. به دلیل ابعاد نامنظم پله‌ها، باید یک روش خاص برای اندازه‌گیری فرش راه پله دنبال کنید. با این روش، می‌توانید فرشی را انتخاب کنید که به طور دقیق با ابعاد پله ها هماهنگ باشد.

  • ابتدا باید ارتفاع، عرض و طول پله ها را به صورت جداگانه اندازه گیری کرده و یادداشت کنید.
  • پس از انجام مرحله قبل، با ضرب طول و عرض، اندازه پهنا محاسبه می‌شود.
  • سپس مجموعه ارتفاع و عرض را محاسبه کرده و آن را در طول پله ضرب کنید. به منظور کاهش خطای محاسبه، ۱.۵ سانتیمتر به نتیجه حاصل اضافه کنید.
  • در مرحله بعد، تعداد پله‌ها را با توجه به ابعاد گام خود اندازه‌گیری کنید. برای جلوگیری از خطا در محاسبات، بهتر است از ماشین حساب استفاده کنید.
  • برای اطمینان آنرا دوباره محاسبه کنید تا اشتباهی رخ ندهد.
  • برای اندازه‌گیری ابعاد پله ها، فرش را جدا کنید تا به اعداد دقیقی برسید.

مقاله پیشنهادی: انواع الیاف فرش ماشینی 

راهنمای خید فرش راه پله

انواع فرش راه پله 

انواع مختلفی برای ظاهر و مدل فرش‌های راه پله وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

فرش راه پله تکی

این نوع فرش پله اندازه‌های متنوعی دارد و هر فرد می‌تواند با توجه به ابعاد پله‌های خانه، فرش مناسبی را انتخاب کند. فرش پله تکی در ابعاد استانداردی مانند ۳۰ در ۷۰، ۳۰ در ۸۰ و ۳۰ در ۹۰ تولید می‌شود و قیمت آن نیز بسته به ابعاد متفاوت است. نصب این نوع فرش با استفاده از چسب یا بست بسیار آسان و شستشوی آن نیز بسیار راحت انجام می‌شود.

فرش راه پله متری

این نوع فرش پله مناسب برای محیط‌هایی است که پله‌ها دارای متراژ بیشتر از حد استاندارد هستند. فرش‌های پله متری در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع موجود هستند که می‌توانید با توجه به دیگر کفپوش‌های خانه، یک نمونه مناسب را انتخاب کنید. استفاده از فرش متری برای مکان‌های باریک مثل راه‌پله، یک گزینه بسیار مناسب محسوب می‌شود.

گلیم راه پله

یکی از انواع فرش راه پله، گلیم است که دارای طرح‌ها و نقوش سنتی زیبا است. برای تولید این فرش‌ها از طرح و رنگ‌های مدرن استفاده کرده‌اند که زیبایی داخلی محیط را افزایش می‌دهد. استفاده از این گلیم‌ها برای مکان‌های پرتردد بسیار مناسب است و از نظر اقتصادی نیز، مقرون به صرفه هستند. مدل‌های مختلف گلیم فرش راه پله وجود دارد که با توجه به دکوراسیون خانه، می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

پیشنهاد میکنیم این مقاله را هم مطالعه کنید: بهترین رنگ فرش برای اتاق خواب 

فرش مناسب راه پله

خرید انواع فرش راه پله جدید 

با گذشت زمان، فرش‌ها به تنوع بیشتری دست پیدا کرده‌اند. فرش‌های راه پله جدید دارای طرح‌های منحصر به فرد و زیبا هستند و در شانه های مختلفی مانند ۱۲۰۰‌شانه، ۷۰۰‌شانه و… تولید می‌شوند. اگر به دنبال فرشی برای راه پله منزل خود هستید، می‌توانید به صفحه محصولات مراجعه کرده و انواع مدل‌ها را مشاهده نمایید.

با انتخاب شانه و تراکم مناسب، می‌توانید بهترین فرش برای راه‌پله منزلتان را انتخاب کنید و زیبایی و جذابیت به محیط خانه‌تان ببخشید. همچنین شما می توانید در فروشگاه فرش شاه عباسی، انواع سایزهای فرش راه پله را مشاهده کرده و چنانچه سایز موردنظر خود را پیدا نکردید، فرش خود را به صورت ابعاد غیر استاندارد سفارش دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

آخرین مقالات

منوی دسته های خود را در Header builder -> Mobile -> Mobile menu menu -> Show/Hide -> Choose menu تنظیم کنید.
سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
جستجو: